4 Mart 2014 Salı

YARIM KALAN TÜRK İŞİ SEHPA ÖRTÜSÜ


Merhaba;

Ben elimde işler, harıl harıl çalıştıkça etrafımdaki insanlarda da bir heves bir heves...

Geçen gün eşimin ablası çatı katında takır tukur bir işler peşindeydi. Meğer seneler evvel işlemeye başladığı ancak, bir türlü sonunu getiremediği Türk İşi örtüleri arıyormuş.

Yarım kalan işler, el değmemiş kumaşlar ve bir yığın iple çıkageldi...

Kendisi özellikle dikiş konusunda becerikli. Ben henüz çok ilgi duymuyorum dikişe ancak yaza doğru güzel bir dikiş-nakış makinesi satın almayı düşünüyorum...

Belki bana bir tavsiyede bulunanınız çıkar, ne memnun olurum vallahi...

Neyse bana verdi hepsini. Şimdi bu yarım kalan işi önce bir güzel tamamlayayım ve kenarına da güzel bir süsleme yapayım diyorum.

Ardından da çok şık bir iğne oyası fular ve üniversiteden arkadaşıma işleyeceğim mor salkımlı örtü var :))

Selamlar ve sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder