30 Nisan 2014 Çarşamba

BEN DAHA KISA PANTOLON DİKİYORUM...




Selamlar sevgili dikiş sever dostlar;

Size geçtiğimiz hafta yazdığım gibi ilk dikiş denememi tamamladım... 

Bu bermudayı ayrıca Dikiş Dersinin "Beraber pantolon dikelim mi" için de hazırladım. Ev sahibesine teşekkür ederim öncelikle...

Model Burda Dergisi 2012 Temmuz sayısından. Diz üstü bir şort modeli. Ancak bu kumaş biraz tok duracağından ben uzattım. Ancak boyu pantolon boyu kadar da olmadı :)) Bildiğiniz kısa pantolon oldu. 

Gayet basit bir model olmasına rağmen ilk defa dikiş diken ve dikiş makinesini ilk defa kullanan beni epey uğraştırdı :) Özellikle ağını oturtma ve boy ayarlamasını yapma konusundaki çabam takdire şayandı :))

Paçaların birini içe birini dışa dikmemi saymaz isek Allah'ın izniyle kazasız belasız bitirdim...

Önlerinde pile ve arkalarında cep var. Önden fermuarlı ve düğmesi var...

Otantik deseni ve rahat kalıbı ile yazın akşam üzerleri zevkle giyerim.

Ehh ne demişler sizler cici cici dikişler dikerken ben daha kısa pantolon dikiyordum derim :))

Sağlıcakla

9 yorum:

  1. Aaa ellerinize sağlık ne güzel olmuş..Takibe aldım sizi ben de beklerim..))

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor, ellerinize sağlık. Keyifle giymenizi dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni cesaretlendiriyorsunuz, teşekkür ederim

      Sil
  3. ayyy,ben de çok istiyorum böyle şeyler dikmeyi,ama o beceri yok bende :(
    çok güzel olmuş,kumaşı da çok hoş,ellerine sağlık
    sevgiler (takibe aldım,bana da beklerim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİraz heves, biraz ilgi ile her insan her şeyi başarabilir bence :) Ben de sizi takibe aldım

      Sil
  4. Çok hoş olmuş eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen asıl yeni diktiğim yeşil elbiseyi gör :) Bir düğün olsa da giysem :D

      Sil
  5. İnanamıyorum ilk defa diktiğinize gerçekten. Pantolonla başlayıp fermuarlı pantolon dikmek gerçekten büyük başarı.Gerçekten tebrik ederim.Diğer bloğunuza daha bakmadım ama bu kadar becerikli birinin şahane şeyler yapmış olduğundan emi,nim. Bu arada bloğuma hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epey uğraştırdı beni, teşekkür ederim. Hoşbulduk

      Sil